Robert Charles Wilson - SPIN




Este una din cartile care nu trebuie ratata. Cineva de la Tritonic se lauda ca o sa fie si "un Wilson" in portofoliul lor, in curind. Eu sper din toata inima sa fie SPIN   (Hugo 2006).
In afara de faptul ca imi e aproape vecin, la Wilson imi place ca pina acum nu a cazut in patima seriilor scrise la kil, cum fac altii. Dar cum totul este relativ, si acest simpatic domn o sa scrie una sau chiar doua continuari pentru SPIN, ceeace nu este neaparat un lucru rau avand in vedere succesul romanului mama (sau tata). Insa eu sper sa se opreasca la doua cel mult.
Despre SPIN... o carte deosebit de intensa, captivanta, personaje ca lumea, stil literar foarte placut, cel putin pentru mine. Ca intriga seamana un pic cu "Carantina" lui Egan, insa ca valoare este ... mult peste, ca sa fiu bland. Iar dezvoltarea superba.
Parerea mea.
PS. Promit sa scriu mai mult ... :[]

 

posted by Aspoiu on 00:20 under

2 comments:

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the OLED, I hope you enjoy. The address is http://oled-brasil.blogspot.com. A hug.

Vero spunea...

Romanul o sa apara la Nemira. Fara doar si poate. Fiindca trebuie sa predau traducerea lui la sfarsitul acestei luni.