Robert Charles Wilson ...again!



Doua vesti: una foarte buna, si inca una ... medie...

1. SPIN apare la Nemira ( Multumim Vero!). Insa varianta romaneasca se intituleaza TURBIONUL (nu o sa inteleg niciodata alegerile astea...)

2. Tocmai am terminat AXIS si sentimentele sint amestecate. Nu ma intelegeti gresit, cartea nu e rea, insa cand o compari cu SPIN (si nu ai cum sa nu o compari pentru ca este urmarea directa), lucrurile nu mai sint asa de roze. Dupa lectura "suculenta" numita SPIN, AXIS pare mai degraba un interludiu decat o continuare. Cel mai tare m-a mirat faptul ca Wilson s-a apucat sa scrie continuarea la persoana a treia (SPIN este la persoana intai, chestie care a i-a venit ca o manusa autorului), pierzand destul de mult din profunzime. In sfarsit poate sint eu prea pretentios, insa eu zic ca pretentiile ar fi justificate avand in vedere calitatile primei parti...

 

posted by Aspoiu on 05:46 under

2 comments:

Vero spunea...

Romanul se cheama TURBION pentru ca, atunci cand aude cuvantul "spin" un roman se duce imediat cu gandul la "maracine", ceea ce s-ar fi potrivit ca nuca-n perete. Titlul versiunii in lb. romana a fost sugerat de M.D. Pavelescu si agreat de editura. Eu una nu am reusit sa gasesc altceva mai bun. Sorry!

Aspoiu spunea...

Multumim!
Exista planuri pentru toata trilogia?
Ne-ar place place o recenzie "la cald" de la tine, asa, ca prima mana...
Te astept la adresa noua (poate aranjam si un link exchage...).