World's Biggest Bookstore



Am fost la WBB (World's Biggest Bookstore), cred ca e un outlet Chapters, si am stat intre rafturi mai mult de o ora. Cred ca 95% din wishlist era acolo... Puteam sa las lejer acolo 1000$, insa bugetul nu m-a lasat...  Asa ca m-am ales cu Jack McDevitt - Polaris si Seeker , si Dan Simmons - Ilium si Olympos. Tare greu m-am hotarat. Intr-o zi o sa am mia aia de bacsi si ma duc direct acolo ...
Apropo de preturi : am dat aproximativ 27 ron pe bucata.

 

posted by Aspoiu on 02:31 under

5 comments:

Costi spunea...

Ai fost cumva la World's Biggest Bookstore din Toronto? Sintem vecini, ori esti numai in trecere?

Daca esti pe aici, ai verificat Bakka Bookstore, una dintre putinele librarii din lume dedicate exclusiv SF&F?

Aspoiu spunea...

Sintem vecini de o saptamana. Nu stiu cat de apropiati. Eu sint la Shepperd cu Don Mills.
Inca nu am ajuns la Bakka dar e pe lista.

Costi spunea...

Eu sint la Yonge&Bloor, citeva statii de metrou de tine. Bine ai venit!
Oau, doar de o saptamina pe aici si deja iti cumperi carti?!
Daca vrei iti arat eu Bakka. Mai sint si citeva magazine de comics pe Yonge...
Plus, vezi ca in Dundas Square au fost si o sa mai fie seri de filme SF&F, in fine mai sint si alte evenimente in perioada asta si se indesesc spre toamna...

Aspoiu spunea...

Multumesc de invitatie. O sa ai dau curs dar numai in 2, 3 saptmani. Acum sint alte prioritati, cum ar fi J-O-B. Oricum, creau sa tinem legatura daca e ok si pentru tine.

"Oau, doar de o saptamina pe aici si deja iti cumperi carti?!"
Asta e de bine sau de rau ?

Costi spunea...

Da, sigur ca vreau sa tinem legatura. Bafta multa cu job-ul.
In 2-3 saptamini o sa ajunga aici si Catalin Sandu, asa ca o putem pune de-un cenaclu. Glumesc!

In legatura cu cartile, e de cum te simti tu. Stiu doar ca la inceput se duc o gramada de bani pe diverse necesitati.
Oricum, ce sfat pot sa-ti dau, desi s-ar putea deja sa-l stii, este sa te duci la biblioteca publica din cartierul tau si sa-ti faci abonament (e free). Apoi intri pe website-ul lor si cauti cartile pe care vrei sa le citesti. Sint foarte bine pusi la punct, inclusiv cu noutatile si in special pentru ca au Merril Collection care achizitioneaza cam tot ce misca si marea majoritate le si scoate pentru public. Dai comanda indiferent unde se afla cartea si alegi sa ti-o aduca la bransa din cartierul tau.

Bafta multa inca o data si daca ai intrebari nu te sfii sa ma intrebi. Nu o sa stiu toate raspunsurile, dar macar o sa incerc.