Peter F. Hamilton - Steaua Pandorei


Iata ca s-a confirmat ca o sa apara si volumul II. Desi initial a fost promisa in intervalul 20-30 iunie (unii chiar m-au certat intr-un post anterior ca ma tot iau de faza cu apare/nu apare, fiind convinsi ca o sa apara fix in 20 iunie), iata ca o sa vine probabil tot prin 20 dar iulie. Daca faza cu aparitia volumului II a fost o gluma, a fost una nashpa, cu efect de bumerang... sau poate a fost o manevra de marketing, ca sa se creeze valuri in jurul acestei carti (dar nu cred :)).
Este una din cartile tentante pentru un pasionat SF ca tematica, iar conditii tipografice sint foarte bune. O nota speciala pentru coperta: una din cele mai reusite de dupa 2000; efectiv te face sa scoti banu' din buzunar.
Eu unul nu am cumparat aceasta carte (am motivele mele), insa as vrea sa aud ceva impresii de la cei care au citit primul volum. Asa ca nu va sfiiti, comentati va rog !

 

posted by Aspoiu on 14:27 under

5 comments:

unic spunea...

Am citit eu primul volum. Unele idei sunt bune, ceva originalitate este (spoiler: omenirea nu s-a extins în galaxie cu ajutorul navelor spațiale, ci al găurilor de vierme artificiale). Dar se întrepătrund prea multe fire epice, și uneori ai impresia de spaghetti. Eu am cumpărat-o pentru că, în ultimii ani au apărut prea puține cărți sf noi. NU pot să spun că m-a dat peste cap, dar e o lectură agreabilă.

VM Design & Tuning spunea...

O carte buna, desi nu e facila, se lasa citita greu dar cu toate astea atrage. Din pacate se termina brusc (a la final de serie de Stargate) si sunt destul de nerabdator sa aflu cam cand si daca cei de la Tritonic vor publica continuarea adica Judas Unchained, care incheie oarecum capitolul din seria asta de Commonwealth cel putin pana la momentul cand se va termina seria Void care e in curs de aparitie.
Ca sa nu mai spun ca ar fi putut cei de la editura sa inceapa cu volumul de inceput al seriei Commonwealth adica Misspent Youth... deh, poate am pretentii prea mari de la editurile romane.

Unknown spunea...

Stiti cumva daca Steaua Pandorei II are continuare? Pentru ca se termina extrem de brusc, nu se explica majoritatea misterelor si finalul nu are nicio logica...Tipii aia cad de pe marginea planetei printr-o cascada ...(na ca v-am facut curiosi :) )...Astept un raspuns totusi !

md spunea...

Judas Unchained este continuarea.

naereus spunea...

cartea e foarte buna , astept cu nerabdare continuarea JUDAS UNCHAINED, prequel-ul MISSPENT YOUTH si de ce nu THE DREAMING VOID...