Bataie de joc in stil... SF


Pentru ca si eu am "dormit" o vreme, ca si SF-ul de pe la noi, am incercat sa recuperez doua carti aparute in 2002, respectiv 2003. Este vorba de "The Big Time" al lui Fritz Leiber, si "Man Plus" a lui Frederick Pohl (Hugo 1958 / Nebula 1978). Cand am deschis pachetul primit de la librarie.net, am fost extrem de impresionat in mod negativ. In primul copertile sint dintr-un carton lucios penal, care are prostul obicei de a se curba aiurea mai ales la colturi, legatura este facuta la misto, riscul de a se "dezintegra" cartile fiind iminent, ilustratiile seamana cu niste sorcove multicolore de un total prost gust (Walter Riess a avut si zile mai bune). Asta la prima vedere; Cand am deschis "Marele Joc al Timpului" am ramas perplex: pe ficare pagina lipseste ultimul rand...sau primul, pentru ca nu ai cum sa-ti dai seama! Yuck !!! Bai fratilor, de ce chinuie unii sa obtina copyright-uri, altii sa traduca, cand totul apoi este batjocorit in asemenea hal ?! Macar daca erau niste texte slabe...
Pygmalion erau cunoscuti pentru productiile lor "tziganesti" din punct de vedere calitativ si grafic, insa textele bune (mai ales cele selectionate pe baza premiilor) nu aveau de suferit. Din pacate un nou record negativ a fost atins cu cele doua volume in cauza.
Trebuie sa precizes ca si hartia igienica este produsa mai ingrijit decat aceste ... CARTI !
Daca sinteti sado-maso, incercati-le. Mie imi e un pic rusine sa pun astea in biblioteca, la vedere.

 

posted by Aspoiu on 15:17 under