Raluca... SF-ul vine ca naluca...

Uite ca am vazut-o si pe asta:
O fatuca care se intituleaza Raluca a efectuat pe un blog aiurea un Review la "Picnic la marginea drumului"...He, he...
Si ea zice cam asa : "am sa indraznesc sa spun ca acest… roman (pot sa-l numasc roman?!) nu mi-a placut aproape deloc si ca a fost probabil ultima mea intalnire cu SF-ul. Amanuntul pe care ar trebui sa il mentionez este acela ca Picnic la marginea drumului a fost de altfel si prima mea intalnire cu literatura SF." Umeaza un fel de rezumat si ce a inteles fatuca din carte...si acorda o stea din 5, cred. "Furnicile" au luat 3 stele!
Nu pot decat sa spun : Someday, I'll have to buy a gun...

PS. "Odiseea navei Space Beagle" a luat tot o stea. Ma gindesc deja la un Chaingun...

 

posted by Aspoiu on 16:39 under